یادداشت/ امیر معصومی

انقلاب اسلامی الهام‌بخش وحدت جهان اسلام 

انقلاب اسلامی ایران با تقریب مذاهب اسلامی و ایجاد همدلی و همزبانی بین مسلمانان جهان، نقش موثری در حفظ وحدت و امنیت جهان اسلام داشته و دارد و به عنوان یک الگو و الهام‌بخش برای تمام مستضعفان و ستمدیدگان جهان شناخته شده است.
کد خبر: ۶۵۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷ - 11February 2024

انقلاب اسلامی الهام‌بخش وحدت جهان اسلام گروه استان‌های دفاع‌پرس‌ _ امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام؛ انقلاب اسلامی ایران، با کنار زدن رژیم ستمشاهی و استعمارگرای پهلوی و شکست دادن طرح‌های استکبار جهانی، زمینه برقراری حکومت لااله الا الله را در ایران فراهم کرد و اسلام را به عنوان یک عامل تعیین‌کننده در جهان مطرح کرد.

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر آموزه‌های تعالی‌آفرین اسلام، برقراری جمهوری اسلامی را به‌عنوان جایگزین نظام سلطنتی قرار داد و با تأکید بر اصولی، چون استقلال، آزادی، عدالت، دموکراسی اسلامی، ولایت فقیه، مشارکت مردمی، حمایت از مستضعفان و مبارزه با استکبار، خط مشی‌های مورد نظر خود را تعیین کرد.

انقلاب اسلامی ایران با اتکا به ایمان، اراده، همبستگی و فداکاری مردم ایران اسلامی و با هدایت‌های حکیمانه رهبران انقلاب، در برابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، مقاومت کرده و پیشرفت‌های بزرگی در زمینه‌های علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی کسب کرده است.

انقلاب اسلامی ایران همچنین با تقریب مذاهب اسلامی و ایجاد همدلی و همزبانی بین مسلمانان جهان، نقش موثری در حفظ وحدت و امنیت جهان اسلام داشته و دارد و به عنوان یک الگو و الهام‌بخش برای تمام مستضعفان و ستمدیدگان جهان شناخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار